Stötta Kristna Fredsrörelsens arbete långsiktigt genom att bli månadsgivare via autogiro eller sätt ditt medlemskap på autogiro.

Bli månadsgivare

Genom din månadsgåva är du med och bygger fred och stärker mänskliga rättigheter. Du stöttar människorättsförsvarare i Latinamerika, bygger ickevåldsrörelser i Sydsudan och Västsahara samt stärker en ickevåldskultur i Sverige. Tack vare det kontinuerliga stöd som autogirogivande ger, kan vi planera verksamheten bättre och åstadkomma långsiktiga resultat för fred.

För att bli månadsgivare behöver du fylla i ett autogiromedgivande. Välj mellan:

1. Fyll i ditt autogiromedgivande online och godkänn direkt (kräver e-legitimation)

2. Ladda hem blankett för autogiro, som du fyller i och postar till Kristna Fredsrörelsen. Du kan också beställa blanketter genom att fylla i formuläret längst ner på sidan.

Vill du i efterhand ändra ditt månadsbelopp eller avsluta autogirot kan du när som helst kontakta Kristna Fredsrörelsen.

Medlemskap via autogiro

Om du är medlem i Kristna Fredsrörelsen och vill vara det för lång tid framöver kan du betala din medlemsavgift via autogiro. Då sker överföringen automatiskt en gång per år. Du slipper krångla med inbetalningar och vi slipper påminna dig om medlemsavgiften – smidigt eller hur?

Fyll i autogiromedgivande för medlemskap online eller beställ blankett för autogiro genom att fylla i formuläret nedan. Du kan också skriva ut blanketten själv och skicka in till oss.

Tack för ditt bidrag!

Beställ blankett för autogiro

AKTUELLT
BLI MEDLEM

Var förändringen du själv vill se. Bli medlem i Kristna Fredsrörelsen.

GE EN GÅVA

Stå upp för fred och mänskliga rättigheter. Ge en gåva till Kristna Fredsrörelsen.

AKTION

Agera mot människorättsbrott. Gå med i vårt aktionsnätverk.

SKYDDSÄNGEL

Bidra till arbetet för fred och mänskliga rättigheter. Ge bort en skyddsängel.