Kristna Fredsrörelsens årsmöte 2023

Årsmöte 2023

Date: januari 9, 2023 | Kategori: Aktiviteter

Välkommen till Kristna Fredsrörelsens årsmöte!

Kristna Fredsrörelsens årsmöte 2023 äger rum 22 april. Det är rörelsens högst beslutande organ och ett utmärkt tillfälle att få inblick i verksamheten och att tillsammans med andra fredsvänner blicka framåt.

Datum: 22 april
Tid: ca kl. 9.00 – 16.00
Plats: Ljusgården, Ekumeniska centret i Alvik, Stockholm.
Anmälan: kommer att kunna göras via länk, här på hemsidan.

Vem tycker du ska sitta i Kristna Fredsrörelsens styrelse?

Kristna Fredsrörelsens valberedning är alltid intresserad av att få in nomineringar till styrelsen. Vi letar efter kandidater som har engagemang för Kristna Fredsrörelsens frågor och verksamhetsområden. Önskvärt är tidigare erfarenhet av eller intresse för strategiskt arbete, ekonomi, organisationsutveckling och styrelsearbete.

Nominera ny ordförande och nya ledamöter till Kristna fredsrörelsens styrelse! Tipsa oss gärna om personer som du tror kan passa för uppdraget eller om du själv är intresserad!

Mejla till valberedningen@krf.se

Hållpunkter för dagen och möteshandlingar publiceras här stadgemässigt och i god tid före årsmötet.

Observera att du behöver vara aktiv medlem i Kristna Fredsrörelsen för att ha rösträtt vid årsmötet. Här kan du betala in din medlemsavgift.